16 Nisan 2008 Çarşamba

Peki Neden Metin OKTAY?


ŞŞŞŞŞŞŞŞŞ!!!!!Herkes sussun o konuşsun!!!!



"Sarı-Kırmızılı renklere küçükten beri hayrandım. Galatasaray İzmire geldiğinde okuldankaçar,maça giderdim.Bence Galatasaraylılık din gibi,mezhep gibi yerleşmiş,köklü bir inançtır.Galatasarayı işlte bunun için tercih eder ve Galatasaraylılığımla herzaman gurur duyarım."


"Fenerbahçe 20 bin, Adalet bir yıl için 10 bin lira transfer ücreti teklif ederken, ben Galatasaray ile yıllığına 8 bin liraya anlaşma yaptığım gün mutluluktan uçuyordum..."


"Bundan sonra yüzbinleri ağlatan tek golü ben atacaktım. 37.dakikada ağları parçalayan bazukayı Fenerbahçe kalesine ben yolluyordum. Allahım rüya gibiydi sanki o an...Nuri bir pas atmıştı, Sola doğru kaçtım. Osman hızla üzerime geldi, onu atlatmak benim için zor olmadı.Aut çizgisine kadar gititm sol ayağımı çizgiye dayayıp topu kepçeledim. En büyük korkum Naci idi. Naci Erdem ekseri bu toplara çift dalardı. Fakat ondan da sıyrıldım.Evet, önümdeki topa çok dar açıdan vurmak zorundaydım.Bu bir an meselesiydi. Bu kısa zaman içinde başımıkaldırdım ve kale içinde bir noktaya tüm kuvvetimle vurdum. Kaleci Özcan, köşeyi kapatmıştı. Buna rağmen top hızla kaleye girdi.İnanın topun baktığım noktadan dışarı çıktığını ve ağları parçaladığını sonradan öğrendim.Golden sonra arkadaşlarımın sırtındaydım. Tribünlerden Cim Bom Bom..." sesleri yükeseliyordu. Halbuki hakem de dahil, golü Dolmabahçe satdındaki kimse farketmemişti. Hakem önce aut vermiş, sonra parçalanmış ağları görünce gole hükmetmişti.Maçtan sonra Fenerbahçenin eski kaptanlarında Fikret Arıcan Vallahi azizim bizim zamanımızda topa en iyi vuran adam Bekirdi... Ama itiraf edeyim ki Metin daha iyi vuruyor... diyordu . "


Eşim ve ailesinin sürekli baskısındaydım.Evliliğimin ilk günlerinde topu bırak diye diretmişlerdi.Gülüp geçmiştim bu komik sözlere.Ben nasıl aç susuz yaşardım ki ?Futbol benim dünyamdı.Topu bırak emri yerinegelmeyince bu defa daha komedi bir teklifle karşılaştım Galatasarayı bırak İzmire dön... diye diretiyorlardı.Galatasarayı bırakacağım ha ? Allah korusun ! Allah yazdıysa bozsun! Galatasaray benim dünyam, Galatasaray benim yuvam. Nasıl bırakırım Galatasarayı? Evet İzmiri eşim kadar severim. Ama benim bir de sevdiğim Galatasarayım var.O aralar bizim Rusya seyahatimiz vardı. Eşim Oya , kafasındaki acı planı İzmir de uygulamaya koymuş. Benim adımı ve imzamı kullanarak, Beden Terbiyesi Genel Müdürlüğüne bir mektup götürmüş...Gazetecilere de Metin Galatasarayda satışa çıkarılmasını istedi demiş...Aman Yarabbim...Böylesi görülmüş şey değildi.İzmir Bölge Müdürü mektubu almış ve Peki efendim demiş.Mektubu hemen Ankaraya yolluyorum...Bu mektubu ciddi zanneden Galatasaraylıları bir telaş almış.Ben Rusyada iken bir yardım kampanyası açılmış. Amaç para toplayıp benim Galatasarayda kalmamı sağlamak.Bunu duyunca Oya İzmirden feryadı basmış Metin 500 binliraya bile Galatasarayda kalmayacak Haber bana ulaştırılınca ,gazetecilere bir açıklama yapmak zorunda kaldım.Ve şu mesajı ilettim :Galatasarayda kalmaya ailece karar vereceğiz. İzmiri, eşim Oya kadar severim ama benim bir de yürekten bağlandığım Galatasarayım var.Ama Oya, Topağacındaki evi boşaltıp ,eşyaları İzmire götürmüş.Olacakiş mi ? O eşyaların bir çoğunu evlenirken Galatasaraylı taraftarlar hediye etmişlerdi.Ne derdim Galatasaraylı taraftarlara ben ?Rusyada artık daralmaya başlamıştım. Nihayet yeşilköye inmiştik.Ama gözlerime inanamıyordum İzmirsporlu yöneticiler beni kaçırmaya gelmişlerdi hem de bavul dolusu para ile.Ama Galatasaraylılar da korumaya.Meğer biz Rusyadayken komuoyu ikiye bölünmüş,Oya mı kazanacak , ben mi ? Ben Galatasarayı seviyordum elbette benim dediğim olacaktı.Ve Rüçhan Atlının otomobiline biniyordum.Önce bizim eve gittik.kayınvaldem Buraya Galatasaraylılar giremez deyip kapıyı Rüçhan ağabeyin yüzüne kapamıştı.Hava elektriklenmmiş eşimle tartışmıştık , yüzüklerimizi atmıştık.Bir basın toplantısı düzenleyerek Ben parayı Galatasaraya tercih etmem diyor ve Galatasarayda kalıyordum.Avukatım Süha Özgermi Karşıyaka Adliyesindeki üçüncü celsede boşanma işini bitirmişti bile..."




Şimdi konuşun.Gözlerinizdeki yaşı silerek.

Hiç yorum yok: